Träningen igår ! :)

0kommentarer

Tränade alltså innan jag skulle gå och lägga mig, så det var vid 8 på kvällen som jag gick ut först med Mandy så hon fick göra sina behov. Sedan gick vi till baksidan och tränade hoppning där!. Gick bra ! :)<3 Sedan så skulle jag träna henne att hon inte ska springa och dra när vi ska vända hem igen. För hon gör alltid det när hon vet att vi ska gå in igen. Alltså att hon springer framför mig och drar som en tok! Så jag lärde henne att hon inte skulle göra det och gå precis bredvid mig och inte dra eller springa! När jag visade att det var jag som var ledare så lydde hon mig mycket bättre och gick bredvid mig som jag hade tänkt mig! Men jag hade lite tålamod att göra det haha! :) 
 
Jag hade ju henne på koppel och halsband, Sedan gick jag mot henne så hon lixsom lägger av med sina buslekar som hon håller på med! Några mintuter efter jag har gjort det och visade henne så gick det tills slut ! 
 
Som ni vet tränar jag inte med Mandy med tränare utan jag tränar henne och leker fram det !. 
Jag har ju hoppat med Mandy i 1½ år kan man la säga? xD och det är JAG som har tränat henne så bra! :) 
Är så stolt över mig och min lilla hoppstjärna! <3 Älskar henne så mycket!!<33
 
 
hihi<33

Kommentera

Publiceras ej