Tidsinställt - Vill haa!!

0kommentarer

Fleecetäcke från The Ranch Store (?), skulle vilja ha det gråa eller bruna (de två i mitten)! Tycker de ser skitfina ut, är sydda för att ge mer rörelsefrihet för frambenen och därför smalare vid bogen så jag tror att de skulle suttit skitbra på Saffi! Vet inte vad de kostar däremot :( Det är bra att ha ett fleecetäcke för det är så lätt att bara ha det under ett annat täcke så blir det varmare och man slipper ha ett supertjockt vintertäcke som kostar dubbelt så mycket!
 
Svart/Rosa vintertäcke från Hurtta! Supersnyggt i.o.m att det är rosa haha!! Det ska vara vattentätt, ca 270g fodring och såklart vara jättevarmt! Men det kostar därefter också! Reflex på ryggen och bogen! Kostar runt 500-700kr
 
Rosa reflextäcke! Ofodrat och hättan kan man vika in, vattentätt och man tar en storlek större kan man ha ett annat täcke under! Vet inte vad det kostar men det är från Hurtta!
 
Hurtta vintertäcke! Den bruna färgen ska sluta säljas men jag tror att den skulle vara snyggast på Saffi, snyggare än svart, blå eller röd iallafall! Hon passar faktiskt jättebra i brunt! Går på runt 550-650kr
 
Hurtta läderhalsband med runda nitar! Skitsnyggt, vet inte varför för jag brukar inte gilla nithalsband men detta tycker jag är skitsnyggt! De ska också utgå med sitt läder sortiment så kanske dags att köpa nu!! Vet inte vad det kostar man gissar på runt 300-500kr
 
FIN HALSBAND! Har letat efter ett snyggt med Swarovski länge för att ha enbart när hon ska vara riktigt fin! Däremot så har jag hittat ett för 2500kr, ett som går på ca 3000kr (man designar det själv) och det som går på 3000kr hade blivit jättetungt och det vill jag ju inte. Har ännu inte hittat ett super snyggt och billigt finhalsband så jag har ett annat rättså snyggt så länge haha! Men det här skulle man ju vilja ha!! Även kopplet!
 

Kommentera

Publiceras ej