Soooova

0kommentarer

Har suttit uppe och försökt hållt mig vaken för jag har skitmycket att göra.. Måste installera det och måste ändra det osv så jag har haft fullt upp.. Haft ltie kul också och suttit på gamla hemsidor som inte funkat bra på gamla datorn för då hackade den 24/7.

Men jag ska iallafall sova nu och jag är glad för Spotify och allt sådant funkar. Nu ska jag bara hitta rätt sida för att ladda ner PhotoFiltre, hitta skivan till Microsoft ehhh... animationsprogram och även fatta hur fan man ändrar mellanrummet mellan texterna på Words... Så det blir lite att ta i tu med imorgon men det blir nog kul.

Skulle egentligen åka till Eslöv för de har loppis på Eslövs RK imorgon så jag tänkte köpa ett par ridbyxor men det skiter nog sig för då måste jag vara hos farmor ett tag och Saffi löper så det blir bara jobbigt och ja fan vet allt. Så skiter nog i det men vi får se imorgon!!!

Följ mig på instagram så får ni bättre uppdatering, MYCKET mer bilder och ni kan kommentera lättare !!! :)

Kommentera

Publiceras ej