Om man bara hade....

1kommentarer

En iPhone! Har ju en Samsung och det finns INGA skal till den! Så jäkla tråkigt alltså!
På nymobil.se har de skitmånga snygga skal, även mobiler, och de är skitbilliga (enligt mig)!! Bling-bling överallt och liksom *paradise* i mina ögon x)
Liksom titta bara på stitch xD De har skitsnygga skal och jag skulle kunna köpa en iPhone bara för att få ha ett skal haha!!
Det billigaste skalet kostar nog 79kr, om jag sett rätt och det dyraste 199kr!!




Bara några av alla som finns!!! Skitsnygga, söta och jag har aldrig sett något liknande haha!! Skitfina är fan förälskad!!!
Börja fundera på att köpa en Iphone 4 bara för att kunna ha dessa skal asså :P What are U guys saying?
De har även bl.a laptops, surfplattor, mobiler, högtalare, headset och mkt mer!!! Kolla in vettja!!
 
Länk hemsida: www.nymobil.se
 

1 kommentarer

Mikxki

13 Sep 2012 22:49

Riktigt snygga skal :D

Svar: Jo eller hur! Värsta drömskalen lixx x)
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej