Mycket att göra och ont i ryggen...

0kommentarer

Inte varit på praon idag för jag har skitont i ryggen :( Precis som förra veckan men ska gå imorgon och får helt enkelt inte göra så mycket som tar hårt på ryggen såsom typ allt -.-'
 
Men Saffi har blivit förkyld :( För någon dag sedan så gick jag och mormor till stora inhägnaden (ca 2hs runda) och det regnade och var rättså blåsigt och kallt och hon hade inget täcke. Också igår gick de till stallet för att kolla när jag red och när vi gick hem så regnade det, var blåsigt och skitkallt och det tog typ 40-50min att gå hem och hon hade inget täcke. Så ni som tycker att jag klär på min hund för mycket, hon blir alltså förkyld direkt om man inte har på henne täcke! Men hon är iallafall inte jättemycket förkyld så det blir täcke på henne på varje runda utom de som mamma går, vilket är morgonrundorna och ibland på kvällarna :)
 
Jag ska göra något tidsinställt också för jag vet inte om jag orkar blogga imorgon och jag har ju inte orkat nu på två dagar för det hänt skitmycket så ni får antagligen ett imorgon också och kanske två om jag kommer in och orkar göra ett :) Ska bara komma på VAD jag ska skriva om :P
 
Glöm inte! www.wspa.se

Kommentera

Publiceras ej