Min humor .....

0kommentarer

Kom på en sak jag kan visa er, min humor... Ni undrar säkert, hur f*n ska hon kunna visa oss sin humor? Jo, det ska jag berätta för er.
Med några youtube videosar xP Får se hur många jag kan ha i inlägget men det blir några styckna. Personen på videorna är William Spetz och jag prenumererar på honom och ser inläggen MAX 2h efter han lagt ut dem. Alltså jag har börjat stalka honom, han är OTROLIGT rolig enligt mig och ja... Ni lär märka vilken sjuk humor jag har xD
En gåta jag hörde idag.
Jag: Vilken mus har två ben??
Du: Jag vet inte...
Jag: Musse Pigg!!!!
Jag: Vilken anka har två ben??
Du *leker smart*: Kalle Anka!!
Jag: NÄÄ, ALLA ANKOR!!
Gör den på någon och jag lovar ALLA som inte hört den går på den!!!! Lurade ca 15 lärare, 20 elever och även rektorn med den idag haha LOL!!
 
 
 
Okey, det blir bara två videosar för jag orkar inte mer haha xD Kollar alltid på dem på mobilen så tröökigt att hitta dem på youtube på datorn ^^ Men kolla och om ni skrattar så vet ni att ni har samma humor som jag!!! Han e verkligen störd, men lite söt också ^-^
 
 

Kommentera

Publiceras ej