Min helg ....

0kommentarer

Sov hos pappa igår, var först på Höörs Zoologiska med pappa för jag sett deras blocket.se annons och ville köra dit! Det var total utförsäljning så det blev en Hurtta D-sele/bröstsele, svart med brun fodring och röd text. Jättesnygg och den sitter superbra på Saffi!  Kostade egentligen 240kr, gav 160kr för den, köpte också en påse hamstermat som hade kostat 40kr men köpte den för 20kr. Saffi fick ett stort ben av pappa som kostat 80kr fast kostade nu 40kr :P Det var större än Molly :O Så jäkligt stort i alla fall! Det kan hon ha lääääääänge! Det väger skitmycket också! Jag sov hos pappa, vi tittade på en film som hette Seven, var lite gammal men annars skitbra! Tittade på en film som hette Rango också! SKITBRA fast jag somnade före jag hann se slutet -.-’ Typiskt mig! Men i alla fall, vid 11 imorse körde vi till Eslöv och pappa, farmor och farfar åkte till en loppis i Stehag. Jag och min syster gick till Eslövs marknad med Saffi och träffade Liridon. Jag köpte tre halsband, ett ljusbrunt/naturfärgat, ett rött (helt för stort men det är helt vanligt rött så man kan göra fler hål och knipsa av om det blir för lång bit över) och ett halvstryp, läder med typ silverfärgad (glittrar) fodring! De kostade 10kr för 2st så det blev 15 kr. Köpte också en rökt grisfot och ett mindre köttben till henne, mamma kastade in grisfoten på mitt rum efter 5min för hon höll på att spy av lukten -.-’ Känslig mamma man har då haha! Men Saffi älskade den! Jag behåller köttbenet i påsen tills nästa vecka så hon har en chans att tugga på det stora benet! 20kr för grisfoten och 30kr för köttbenet. Så hon har fått lite, köpte inget till mig själv men men! Fick strumpor, läppglans, pärm och något mer (?) av farmor, 60kr av henne och 100kr av farfar (för ett halsband jag gett till deras hund Nea). Så jag är rik igen! Haha! Men det är väll det som har hänt! Har önskat mig ett täcke från Hurtta av farmor och farfar i julklapp som kostar 760 spänn för Saffis strl så jag hoppas att jag får det! Skitsnyggt, skitfint och ska vara skitvarmt också så perfekt till den värsta vintern!

Men imorgon är det skola igen! Praon är slut och det känns faktiskt skönt, slippa ha ont i ryggen, slippa springa rundor hela tiden och framförallt, slippa BETTAN som jobbar där haha!! Pain in the as is what she is!

Kommentera

Publiceras ej