Info !

0kommentarer

Varför har jag inte bloggat? Jag har inte bloggat på evig heter känns det som, men som ni vet går jag nu i 9an, hårt är det.. Och efter skolan orkar jag inte att blogga, sorry. Jag vill gärna det. Men orken får inte vinna längre alright? Jag försöker att blogga gott jag kan, och jag vill inte sluta att blogga här och isabell tar över Nej! det är inte det jag vill.  Förra terminen slutade vi två dagar lite tidigare, Nu Börjar vi kl 8 och slutar halv 3 varje dag. Är inte van xD haha. Så man blir ju trött, you know. Men jag försöker såå gott jag kan, och sedan är det inte bara orken.. Våra datorer hemma är söndriga. Min bärbar dator som jag fick av min bror förra sommaren är sönder, alltså laddaren.. Sedan min skoldator är ochså laddaren sönder -.- får sjukt mycket damp här :P hahaa. Men som tur hade jag min gammla stationerade (stavning) dator ingen laptop utan en burk om man säger så :P Så nu har jag fixat ihop den igår. 
 
Hur går det med träningarna ?  Träningarna har gått lite upp o ner. Ibland orkar jag inte ut och träna med Mandy.. Och hon behöver träna mycket så som hon är xD hon är ju sjukt pigg. Nu idag är jag hemma ifrån skolan.. Bara för jag hade ont i magen. Så imorgon ska jag säkert gå!. Men nu till träningarna! 
 
Jag vill träna kanske med Mandy varje dag?. Eller varannan dag, men jag får se! Får försöka gott jag kan hehe ^^
 
men bloggningen kommer jag ochså att försöka, lixsom att blogga lite mera! :) 
 
Så det var lite info ifrån lilla mig ! :)
 

Kommentera

Publiceras ej