Hmmm..

0kommentarer

En sak jag tycker är väldigt typ konstigt är att typ att om jag typ förlorar en vän eller kompis osv. Så blir jag typ inte alls påverkad, liksom synd för den liksom. Men måste jag sälja ett djur på djur.nu så blir jag liksom *måste jag verkligen?????*. Asså mycket påverkad, just för stunden liksom men ändå. Det är ju mer än vad jag blir för mina kompisar.
Hur jag kom in på det här var för jag precis rensade ut i mitt "stall" på djur.nu. Jag hade typ 15 kaniner och skitmånga hamstrar osv. Gick från ca 4000kr till 6300kr haha x) Ni förstår liksom...
Men jag ska inrikta mig på tävling och egenskaper med mycket stark i alla, och då kan man inte ha hur många som helst utan får ha några som man håller bra koll på. Mina bästa har börjat bli till åren men de blir väll ungefär 10-15år, hundar och kaniner då. Och de är max 3år. Så de lever länge till!
Så just nu sitter jag och anmäler till tävlingar!
Det är det värsta med virtuella djur, jag älskar dem... Kommer fortfarande ihåg mina käraste hästar på hipponized.com, den gamla versionen som togs bort i April... Liksom whuuuut.
Men internet har länge varit en stor del av mitt liv och då blir det lätt att man skapar band mellan de vitruella djuren. Jag märker redan nu när jag börjat lägga mer tid på Saffi, att mina vitruella djur får lida för det haha. Men de förtjänar det. Nä, men jag menar. Tidigare så var jag ett av de kändaste och rikaste stallen på hipponized.com, när jag fick Saffi så gick det dåligare och dåligare, och tillslut så lades sidan ner. Men asså, jag hade suttit på den sidan dagligen sedan 2007, det kändes som att hela världen rasade ihop liksom.
Min favorithäst hette Totinas Staccato, jag kommer även ihåg hur hans presentation såg ut, vilken häst det var (ritad) och vem som hade ritat den. Alltså han gick i pension ca ½år före sidan lades ner....
 
När jag började där var Biblod och Boomerang de kändaste hästarna, men när sidan lades ner var Totinas Sephiroth, Totinas Son of Sephiroth och Elite's Time for Madness de kändaste. Jag kommer ihåg de "gamla" medlemmarna såsom Bambi, Feeled, Moonshine, MoonRose, Totina, SweGizmo osv. Men även nyare såklart!
Jag har många kära minnen från den rosa sidan och den kommer alltid finnas här känns det som, fast den blev borttagen fast "ägarna" hade lovat att den skulle vara kvar. Den blev ersatt av en dåligt gjord, seg och väldigt tråkig ny hemsida som då heter "hipponized.com". De lovade en skitbra ny version med skitmånga roliga funktioner, det är inte ens kul att logga in där eftersom det är så mycket koder och "hämtnings"saker som gör att det tar en halvtimme att bara logga in -.-' Jooo, skitbra version, verkligen.....
 
Så, lite random talk men det funkade haha! Det blev ju ett inlägg iallafall!
 

Kommentera

Publiceras ej