Allastudier.se

0kommentarer

Var inne på www.allastudier.se och kollade lite, tänk vad mycket olika utbildningar det finns haha! Hittade några jag faktiskt hade kunnat tänka mig. Lite tidigt att kolla efter gymnasium eller så när jag är 15år men nästa år ska jag ju faktiskt börja så kanske bra att börja i tid!!!
Hemsidan får 4p/5p eftersom den hade lite tråkig design, men annars är den perfekt! Lätt att klicka runder på den och man hittar det man söker efter hur lätt som helst!
Kolla på den! Beridarutbildning (redan börjat i år) men kanske tills nästa år någon är intresserad? Jag skulle själv vilja bli beridare, tänk vad kul liksom att skrutta runder på massa unghästar eller svåra hästar. Inte bara de samma ridskolehästarna som liksom går efter den före, de är så trista på något sätt.. Någon som håller med mig?
 
Jag rekomenderar faktiskt sidan fast jag bara varit inne på den en gång! För alla storlekar, jag ska se om jag kan hitta något med hundar också!
Två stycken ridlärarutbildningar såg jag också, kanske något för jag älskar ju hästar och att lära ut men jag har jäkliga krav på ryttarna så isf inte på ridskola haha :P Har man inte hästen i form så får man på fan haha. Just ask my firends!!
Hittade också gymnasium jag inte vetat att de ens funnits :O Men jag har varit väldigt inställd på Strömsholm eftersom jag typ bara vetat några stycken men det finns ju hur många rid/natur gymnasium med hästinriktning som helst ju!
Finns tydligen en linje som djurpars-djurskötare :P Haha coolt!!
Men kolla in den så ni får se!! Ni som går i 9:an, ni gymnasie elever som funderar på att byta skola eller ni som vill börja på högskola :P
 

Kommentera

Publiceras ej