Tävlingar!!!

1kommentarer

Jag kanske är den enda men jag tycker det är skitkul att vara med och tävla i sådana tävlingar som
 
Och liknande!! Fast man kanske inte vinner särskilt ofta eller alls så har man ändå en chans! och det är ju i stortsett gratis, det kostar bara en "like" på facebook, man väljer ut en favoritprodukt och ett blogginlägg! Lite tid också kanske men det tar MAX 10min. Den tiden kan man lägga för att man ska ha chansen att vinna ett schabrak eller ett par ridstövlar!!!
Eller vänta nu lite... Om NI också är med och tävlar, betyder det att jag har mindre chans att vinna!!!
VAD NI ÄN GÖR, VAR INTE MED OCH TÄVLA, JAG HAR DÅ MINDRE CHANS ATT VINNA!!
Haha flum flum flum ^^
 

1 kommentarer

Jossan

07 Oct 2012 22:50

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

Gör även blogglovin byten :)

Kommentera

Publiceras ej