Sjuk :(

0kommentarer

Sjuk idag också, var hemma igår så därför jag inte bloggade! Men idag ska jag iallafall blogga haha! Som ni ser...
 
Jag har varit mycket piggare idag än vad jag var igår, att jag är vaken nu är ett bevis, sov till klockan 3 igår haha!! Men iallafall, jag har tränat lite "tömkörning" med Saffi och hon börjar faktiskt bli riktigt duktig på det. Hon kan göra halt, hon börjar gå när man smackar på henne och hon kan svänga. Så nu är det bara att sätta på en vagn och börja träna lite då med innan hon är redo för att bli körd utomhus.
Jag har kört in henne för att jag inte ska behöva gå på de allra längsta rundorna haha.. Plus att det är väldigt bra träning för hunden att köra och hon kommer få köra hem sin egna mat, kommer få köra runt på mig och lite sådant så hon får träna sina muskler lite. Men vi måste först skaffa en skrinda så hon har något att dra haha.
 
Kan ta foto någon dag eller filma om ni vill se haha!!
Grisfoten är btw slängd, mamma fick panik och Saffi hade tuggat typ så mycket det gick på den hahaha! Usch... Hon har också ätit upp det äckliga benet så nu är det bara det gigantiska benet kvar som hon ska tugga på innan hon får något nytt haha!!
Ska städa till hamstern idag men det är inte så kul när jag vet att han bara förstör allting igen och lägger allt spån i samma hörna och sover typ hela dygnet, men han börjar bli en gammal gubbe haha! Ungefär 4år är han!!
 
Skulle ni vilja att jag typ filmar när jag tränar med Saffi, går en vanlig runda och så med henne? Så ni får se hur hon är förutom på bilder och det jag skriver :) Kanske skulle vara roligt?
 

Kommentera

Publiceras ej