Ny datorstol!!

1kommentarer

Köpte ny datorstol och garderob idag!
Bara sättit ihop datorstolen men det skulle ta 20min enligt beskrivningen men det tog oss över 1 h. Med oss menar jag såklart jag och mamma haha ^^ Två IQ befride kvinnor mot en JYSK datorstol ^^ Vi skulle heltklart filmat det haha!! Först fick vi inte fast ryggstödet, en satte vi på ryggstödet på typ den saker som håller fast sitsen, på fen ställe. Sen satte vi fast sitsen på fel håll och sist men inte minst. Så blev det rätt!!!
Puh!! Jävla jobb det där haha!!! Vi får se om vi ska sätta upp garderoben idag också eller om det blir ett mission impossible haha!!! Call Dad!!
 
Igår såg jag och mamma The Cabin in the woods, den skulle vara en skitbra skräckfilm fast var mest löjlig, lite läskig ibland men inte speciellt. Konstig också!! Sen såg vi The Hunger-Games!!! Verkligen världens bästa film asså! Ikväll blir det två skräckfilmer så vi får se om de är lika bra som jag tror haha :)
 
Förhoppningsvis ^^

1 kommentarer

Joanna B

07 Oct 2012 17:46

Hejsan! Missa inte min bloggtävling som pågår just nu där man kan vinna ett Schockemöhle Coach Plus schabrak i valfri färg och modell, sponsrat av Emmishopen - emmi.se.

Klicka på länken för att komma till tävlingen: http://capirossin.blogg.se/2012/october/bloggtavling-sponsrad-av-emmishopen.html

Kommentera

Publiceras ej