Inget ämne :)

0kommentarer

Varit sjuk igår och idag så därför har det inte blivit någon bloggning :)
Saffi har inte direkt fått någon träning men mamma sa att hon hade varit duktig på långrundan hon gick med mormor igår så det är väll alltid något!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det har liksom inte hänt något haha!
Ska nog börja i en av special grupperna (rider nu i den högsta "normala" och special är bättre) och den är på fredagar men vi har inte bestämt oss än :)
Red Choice i måndas. Förra veckan hade en ny tjej henne och hon blev rädd för henne för hon stegrade lite och busade så jag fick byta med henne efter typ 20min av passet bara men då hade hon halsförlängare och i måndas hade hon martingal och hon gick mycket bättre med halsförlängaren enligt mig men med martingalen stegrade hon inte eller trixade något. Men var lite svårare att rida haha. Men jag gillar henne sjukt mycket! Härlig häst i sig själv också, lite personlighet, lite stoig men ändå väldigt glad och positiv! Supersöt också! Har ingen bild på henne men ska se om jag kan fixa det!
 
Veckans låt: I Ain't In Checotah Anymore med Carrie Underwood!! Hoppas det går att höra den fast jag tog den från Spotify och inte från Youtube!
 

Kommentera

Publiceras ej