Förlåt förlåt! :(

0kommentarer

Att jag inte har bloggat på evigheter!. Det är bara för att jag har inte mått så bra senaste tiden, alla tankar osv, sedan fick jag reda på att det fattas en vitamin i min kropp som heter B12. Nu tar jag alltid en tablett varje dag, 1 gång om dagen you know ;) Så jaoo! Ingen träning med Mandy iallfall, har ju inte mått bra ju, men det var nångång som jag tränade trix lite med henne så det är bra att träna det så hon lixsom inte glömmer allt. Det kan ju lixsom hända. Som ni vet är jag en liten directioner, ni vet One Direction fan ♥. Jag är alltid en äkta och stolt belieber men jag älskar ochså One Direction! Min favorit där är Louis! :) <3 Alltså är jag Mrs.Tomlinson :) <3 haha! 
och isabella är Mrs.Malik :D 
 
 Aja, men det var allt ja ville säga nu, och jag försöker att blogga promise! :) <3
 

Kommentera

Publiceras ej