En sak ni inte visste om mig....

1kommentarer

Jag tycker egentligen det är skittråkigt att läsa bloggar, facebook, twitter och instagram och liknande sidor. Men gör det dagligen.
De bloggar jag läser är
 
De twitter-personer jag följer är bl.a
Alla i One Direction plus deras officiella Twitter fan page, Miley Cyrus, Selena Gomez, Justin Bieber osv...
 
De två personer jag oftast läser instagram inlägg från är Nellie Berntsson och Sofia Genne!! Fast det är skittråkgit så är det ändå kul?? Hmm... Psyket nästa??
 
Iallafall så hade jag tänkt träna lite med Saffi imorgon men vet inte vad jag tänkt mig. Träna lite på att ha henne lös men hon kanske bara ska få springa av sig och leka med Ozzy? Det var ju så längesen haha! Kanske långrunda med apportträning med mormor? Ja, jag vet inte. Vi får se vad som händer!!
 
En varning för alla er med hund! KÖP ABSOLUT VAD SOM ÄN HÄNDER ALDRIG EN RÖKT GRISFOT!! DET STINKER LIK I HELA JÄVLA HUSET!!! men hundarna älskar det
 

1 kommentarer

Stockholmsjenna- Livet som ryttare i storstan

04 Oct 2012 10:03

Grisöron stinker de med...

Svar: Haha, joo.. Men testa grisfötter, det stinker minsjäl 100ggr mer!!!! Värsta självmordsuppdraget att sova med hunden i samma rum efteråt!!
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej