Ullared på Lörda :O

0kommentarer

Då är det dags! Vi åker till Halmstad på lörda och om jag kan blogga sedan tills nästa lörda är tveksamt, ska däremot tvinga med pappa en laptop eller ta min egen. Fast den funkar ju hälften av gångerna haha xD Men annars får jag göra små blogginlägg med mobilen om det krisar!
Idag gick jag först till mammas jobb med Saffi då ungarna (hon jobbar på dagis) ville träffa henne så de fick träffa henne för mamma slutade då, så hon fick en liten runda då och sen nu har jag varit ute med Sabina som har Ozzy, en labrador korsning. Saffi är den enda hunden han riktigt leker med o.O Men de lekte iaf väldigt mycket och sen kastade vi bollen lite och det är tur att de inte är sådana hundar som biter varandra om de inte får bollen eller bråkar om den utan de mest springer efter varandra haha. Saffi sätter fälleben på Ozzy när han har den och han skäller på henne haha, han tar inte saker från tikar fast Saffi nästan trycker upp bollen i huvudet på honom haha.
Jag såg att vi hade haft som högst 13 sidvisningar denna veckan och det var igår tror jag haha! Vilken koll man har va? Men det är kul att någon besöker!
Jag har faktiskt ofta blogg-torka så kan ni inte skriva vad ni vill läsa eller ge tips på något?
 
Behöver tips på aktiviteringssätt, träningssätt och sådant, jag har större "fält" att träna på men ingen speciell utrustning. Kan inte släpa på t.ex stolar, pinnar osv så något tips på hur man kan träna?
 

Kommentera

Publiceras ej