Tillsalu

0kommentarer

Jag har lite hundhalsband jag av någon anledning inte använder eller som inte passar Saffi som jag skulle vilja bli av med!
Vill du ha något av dem så kan jag diskutera om priserna, du står för portot, jag skickar med posten och köper du mer än ett halsband så lägger jag det i samma paket så portot blir billigare. Betalning sker till min mammas konto och vi skickar sakerna samma dag eller dagen efter som pengarna kommit in på kontot. Fler bilder kan såklart skickas!
 
 Hundhalsband köpt på Hööks förra året. Strl 45cm men är för litet för Saffi, gjort ett extra hål fast det syns inte att det är hemmgjort. Svart Krokodilmönstrat med beige/cream färgad fodring och tre stora kristaller (utåt stickande) på var sida (så 6st på hela halsbandet). Koppel 1,2-1,4m långt i samma stil, svart krokodilmönstrat med tre stora kristaller och beige/cream färgad fodring! Halsbandet är använd ca 2ggr och kopplet är bara använd 1gång. Ej äkta läder! Endast halsband vill jag ha runt 20kr för och för halsband+koppel vill jag ha runt 60kr.
 
 Hundhalsband köpt på Spiggens Zoologiska i Landskrona. Från Karlie, ljusrosa med vit fodring, väldigt mjukt. Inga speciella detaljer, som ni ser så syns det väldigt bra på även hundar med mycket päls! Använd ca 3ggr, 50cm långt. Ej äkta läder! Vill ha ca 30kr för det.
 
 Halvstryp halsband köpt på Hööks. Köpte det utan att prova eller veta Saffis storlek. Aldrig använt då det är ungefär strl 50cm och Saffi har strl 45 så detta är för stort. Inget kvalitetshalsband men det kan säkert hålla ett tag! Mörkblått med vinrött "band". Har ingen hund i närheten med denna storleken annars skulle jag behållt det. Vill ha runt 20kr för det eller så kan du få det för 10kr om du köper ett av de andra också.
 
Så, det var väll det tror jag haha :)
Mejla [email protected] eller kommentera här om du är intresserad! Priserna är somsagt diskuterbara och köper du två eller alla så får du de billigare! Du står för portot!
 
Jag söker också lite saker :) Begagnade eller nya men de ska var rättså billiga och inte söndriga, använda gör inget men inget ska vara sönder på dem!
Regntäcke, helst ofodrat, färg kvittar men helst inte skogs/mossgrönt. Gärna skrikig/glad färg som syns! Strl 75.
Reflextäcke, helst ofodrat men fleecefodrat/lätt fodrat går bra. Gärna rosa men inget måste! Strl 70-75cm
"Termo" täcke, bara lätt fodrat och inget som ska ge speciellt mycket värme utan mest när man går långrunda på vintern som hon fryser när hon blir blöt. Det ska tåla lite vatten men behöver inte vara jätte vattentätt. 75cm och det får gärna ha "hätta". Skicket är inte så viktigt på det här täcket, mest att det funkar!
 
Hon har strl 70cm egentligen men jag brukar ha 75cm på henne för annars sitter de precis och jag föredrar att de är lite stora. Skicket på täcket kan vara allt från jätte använda till helt nya men jag använder mest täcken när det är snö för då brukar hon frysa efter ett tag, och regntäcke när det regnar. Kan ge max 200kr för ett täcke.
 
Söker också en rosa Hurtta lifeguard/collection sele, inte Y-sele utan den andra. Har du en som passar typ en Schäfer så mejla mig! Helst så ny som möjligt! Även rosa eller gult halvstryp från Hurtta lifeguard/collection i strl 45cm, helst också rättså ny!
 
Jag betalar såklart portot för sakerna jag köper!
Mejla [email protected] om du har något jag söker eller vill köpa något!

Kommentera

Publiceras ej