Tillbaka igen ! :)

0kommentarer

Kom hem igår kl 5 typ och jag var ap trött! :/.  Så jag orkade inte blogga..
Vi var ju i min brors  sommarsuga och det var sjukt kul men tyvärr följde inte Mandy med eftersom hon var med mamma. Men jag saknade henne sjukt mycket! :/ det var för mamma skulle fira midsommar med sin kompis och då följde Mandy med, och det var ju 3 hundar där så dem hade kul och trevligt som vi! ^^
Iallafall idag har jag städat mandy's tränings väska!. Altså typ en väska men det finns godis, koppel och en boll osv som  vi ska ha på tävlingar och träningarna istället ta dem som mamma använder så kan jag ha eget till Mandy!
Vill ni se? Isåfall säg det till mig så fixar jag ett inlägg med det eller så filmar jag ;) hihi.
 
Dåligt väder idag så träningen som jag hadde tänkt blir inställd idag.. Så kanske jag kan träna henne imorgon hoppas jag.. Det regnar mycket nu så det är ju inte så kul att träna i regnet.. Men det blir la en liten träning inne kanske med trix istället :) och kanske ett hinder lite senare. Men JUSTE!  när jag var där i sommarstugan fick jag göra ett hund hinder till Mandy, blev inte VÄRLDENS snyggaste, men det går.. Jag får bara tänka en bom som ska passa. Jao! :)
 
 
Haha tog kort på hinderna, inte världens snyggaste men det funkar! ;)

Kommentera

Publiceras ej