Regn, sol och packning :)

0kommentarer

Andra rundan med Saffi, mamma tar henne varje morgon, så spöregnade det. Jag fick på mig mammas regnjacka och ett par riktigt fula lila gummistövlar haha! Saffi fick reflexhalsbandet och sitt regntäcke som är brunt. Vi klarade oss hyfsat genom regnet fast det blev ingen cykeltur haha! Jag hade henne lös halva rundan för det var ingen annan ute men vid vägen så hade jag henne i koppel (såklart :P).
Nu för typ en timme sedan gick jag en kort runda med henne och ska nog snart duscha och får sen börja packa när mamma är klar med tvätten. Imorgon vid halv 12 så åker vi till Halmstad! Så vid 10 ger jag Saffi åksjuketabletterna och sen så är det bara att hoppas att hon inte spyr eller mår dåligt under resan. Pappa lovade att köra lugnt och inte som en galning och vi får stanna många gånger :P
Jemma min systers hund ska också med men Nea, farmor och farfars hund, lämnar de hos Eva och Uffe som är typ kompisar med alla ^-^ De brukar lämna Nea hos hundhem men inte iår, tror jag inte iallafall haha. Noll koll alltså, jag bara följer med strömmen! Ska försöka blogga före vi kommer iväg men det blir nog svårt. Ska försöka få bil-laddaren att funka så jag kan ladda mobilen under den 4 (?) timmars långa bilturen så jag kan lyssna på musik, blogga och kolla bloggar. :)
 
De bloggar jag kollar typ så ofta jag kan är
Dressyrmupparna.se
Ponilovers.blogg.se
Klarahovstadius.blogg.se
 
Däremot så bloggar knappt Klara Hovstadius längre men kollar hennes blogg typ en gång i veckan. Innan så kollade jag varje dag när hon hade sin f.d ponny Dino!
 
Vad vill ni att vi ska ha med på bloggen?
*Frågestunder
*Hot Or Not
*Hiss eller Diss
*Veckans hundras
 eller något sådant? Kom med egna förslag så kan vi nog "uppfylla" det haha!
 

Kommentera

Publiceras ej