Nya koppel :)

1kommentarer

Precis varit (innan regnskuren) nere på Spiggens och shoppat ett läderkoppel, svart med karbinhake ca 8-10mm och ett långkoppel, rött på 3,5m :) Så nu har jag det som behövs för bebisen, och jag är fattig :( Fast det gick bara på 360kr för båda kopplena så det var faktiskt billigt!
Ska ut långrunda med mormor halv 5 så hoppas att det slutar regna då :P Tar mormor regntäcket från Limex så lovar jag att ta en bild på hundarna, de har likadana regntäcken haha. Molly i strl 25 och Saffi i 75 haha xD
Så, det ska väll bli kul om det inte regnar, vi går nog inte ner och badar och jag tar långkopplet och ett halsband som inte är av läder, orkar inte smörja idag och annars blir de alltid så torra och hårda. Så jag tar det nya röda från Limex och antagligen reflexhalsbandet och nosgrimman!

Jag har köpt mitt "snygga" reflexhalsband som är ca 5cm brett, mjuk och mysig ludd runt ca 1cm bred reflexband med tassavtryck, på Hööks för 50-60kr :) Jättehärligt halsband! Finns kvar och rekomenderas!
Men det är INTE 6cm brett som det står på hemsidan, det är ca 4-5cm, har inte mätt men det ser inte ut som att det är 6cm iaf xP

1 kommentarer

julia'

26 Jun 2012 20:38

Gotta love läderkoppel ;)

Svar: Eller hur! Läderkoppel rules my world *host* har bara 2st men också bara 2st "tyg" koppel haha. Men det ska bli fler! //Issa
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej