My question to you!

0kommentarer

Jag ska ju somsagt till Ullared på sönda. Vad tycker ni att jag borde införskaffa? Har någon varit där nyligen och vet något som är bra att ha eller så? Syftar mest på saker till Saffi, om de kanske har något snyggt koppel, halsband, täcke osv?
Hon har strl 45cm i halvstryp, 55cm i halsband, 70-75cm i täcke! Jag vet inte vilken storlek hon har i sele men i hennes röda Limex så har hon strl 5 tror jag haha xP I den andra vet jag inte men hon är ju i samma strl som en Schäfer! Så vet ni något så är det bara att kommentera!
Annat jag planerat att köpa/kolla efter är
*Svart läderkoppel med silvrigt spänne 6-8mm brett
*Reflextäcke
*Fleecetäcke
*Aktivitetsbräda
*Aktivitetsboll
*Agilityhinder (Tror inte det finns men ska kolla lite)
*Godis
*Halsband (Ska se om de har några snygga haha, som vanligt)
*Linfröolja
*Halsband & Koppel till Molly som mormor ska få i 60-års present (Mollt har Saffis första halsband då det förra gick sönder, hon har haft sitt förra halsband i ca 3-4år, jag har ca 14st halsband till Saffi och hon är bara 16mån :O)
Och ja, det var nog det haha :)
 
Har ni några tips på t.ex hamstersaker oxå? Har ju en guldhamster och behöver ett hjul till honom och helst lite billigt godis då allt i Landskrona är så dyrt, eller det är väll i alla djuraffärer!
 
Jag undrar oxå om de har skivor med One Direction, The Wanted, Shontelle, Beyoncé, Nicki Minaj, Daughtry och sådana haha, så vet du en bra skiva de har eller om de har några skivor med liknande artister så kommentera!!
 
Heter Antique på djur.nu!
Söker delägare på hipponized! Du ska ha varit medlem på Gamla Hippo och jag ska veta vem du är! (Vet vem de flesta som varit aktiva är, hette Antique på Gamla Hippo oxå xD)
 

Kommentera

Publiceras ej