Hejsan inte så mycket bloggning! :/

0kommentarer

Förlåt att jag inte bloggade idag, men igår dampade internetet altså det den brukar göra det.
Sen så kommer det igång  början på den nya månaden. Så man bah Hopp..
Men iallafall så trodde jag att den inte funkade idag så jag bloggade ej.
Har varit med en kompis Hanna heter hon, så jag har ej haft tid..
Senare idag så  gick jag in och kollade ''ifall'' att den funkade.
och det funkade! jag  fick värsta HAPPY FACE! :D
haha!!.. Hann aldrig träna henne idag eftersom det regnade..
Hon tycker verkligen inte om regn! haha lilla sötisen! :) <3
Kanske imorgon ska jag träna henne men mycket på sommarlovet ska
jag passa på att träna henne på morgonen osv.
lixsom morgon pass och dag pass! :)
För hon är verkligen som ett krut!
Altså hon typ är skita pigg!
Så hon behöver verkligen att springa mycket och träna!
Hon älskar det att springa som fort som hon vill, busa och ha skojj! ^^
Min hund det ! ;) <3

Aja men nu ska jag fortsätta kolla på bloggar osv! :)

Kommentera

Publiceras ej