Hej!

0kommentarer

Var ute med Saffi för typ 2 timmar sedan och tränade lite lydnad. Det går sakta men hon gör framsteg haha, hon har iallafall gjort framsteg på smidigheten. Hon hoppar faktiskt rättså bra och hennes hopprekord ligger på 80cm, vilket är högre än hon själv!
Jag bad mamma köpa burkmat fast jag ska inte ge henne det förens imorgon då hon inte ska äta såhär sent :) Ska ut kvällsrundan om någon timme.
Imorgon blir det hund-godis shopping! Mamma vägrar ge mig pengar till tivolit i helgen så kan lika bra skita i att spara de pengarna till Ullared för jag kommer ju ändå handla upp nästan allt där så ska handla lite godis till henne haha. Får se efter helgen, har jag 300kr kvar då så ska jag köpa ett läderkoppel till henne fast det är inte så troligt haha. Ska se om man kan lura till sig lite pengar av henne ändå haha :)
 
Brukar ni lyssna på musik medans ni tränar med hundarna? När jag går ensam så brukar jag sätta i hörlurarna och lyssna på en spellista med Megan Nicole och hennes covers. Vilka låtar brukar ni isåfall lyssna på under träningarna? Min favorit med Megan Nicole är Starships (Nicki Minaj) och Safe And Sound (Taylor Swift ft. The Civil Wars).
 

Kommentera

Publiceras ej