Godmorgon,

0kommentarer

Vaknade vid  7 idag  eftersom jag tänkte på att jag skulle gå ut med Mandy en liten snabbis. Jag gick ut med henne och hon gjorde sina behov. Och nu sitter jag i min säng och Mandy ligger i min säng, GOSSIBUSEN<3
idag tänkte jag kanske att jag skulle träna henne har inte gjort det på länge! 
Men jag orkade inte blogga igår eftersom det var så himla varmt.. Så jag var med Hanna och så gick vi ut i områderna eftersom jag skulle sätta lappar om min El Gitarr. Bara för jag ska sälja den. Så tog jag med Mandy så hon fick en lååång promenad runt hela området. Hon tyckte det var kul fast när det kom två barn med en stor boll så blev hon allt lite skygg eller vad man kallar det för hundspråk. Men hon blev jätte rädd så hon ville inte gå. Men när dem gick förbi så gick hon sedan hihi!! <3. Sedan gick vi till min baksida och hanna tog med sig sin kanin Nicke så satt vi i gräset och pratade osv. Lyssnade på musik okså. Mandy är helt galen i nicke! Varje gång när han är i närheten så springer hon som en galning till han <3. Nicke gör ingeting utan att bara ligger/står där och gör inget hehe!. ja dem är verkligen kompisar kan man lungt säga! ;) hehe<3
 
Aja men får se lite med vädret idag när jag gick imorse var det varmt och soligt men nu ser det ut som att det kommer lite regn moln, men jag får se senare ! :) 
 
Men bloggar la mer senare
 
Kramisar<3
 

Kommentera

Publiceras ej