Galen tonåring i hemmet?

0kommentarer

Nu menar jag inte mig själv utan Saffi. Jag brukar ta in handen under lakanet (har sånt man bara drar på) och sedan klämma henne på tassarna, tetas med henne och lite sånt och hon tycker det är skitkul, hon försöker bitas, trycker ner nosen i madrassen och tar tag och drar i lakanet och allt möjligt. Jag tog sen en vattensprutare, sådan man vattnar blommor med inomhus, och sprutar vatten på henne. Hon blir galen och börjar hoppa runder i sängen och tillslut så rullar hon runt och ramlar ner från sängen HAHA! Sen när jag börjar leka med handen under lakanet igen så blir hon så "galen" att när hon inte får tag på handen att hon drar så mycket i lakanet att det blir ett "stort" hål HAHA XD. Typ 2cm i diameter så det är ändå rätt stort haha! Knäppis hund, hon vet iallafall vad hon gillar för lekar haha, hon bet också isönder min FINA zebra mönstrade boll som kostade 20kr. Alltså skitdyr och hon bet isönder den! Det är i sånna ögonblick hon blir kallad för pudlen och byrackan ;P
 
Vi åker halv 12 imorgon så jag hinner inte blogga, kommer nog inte ens sätta igång datan men jag ska blogga från stugan, det lovar jag!
 

Kommentera

Publiceras ej