Dagen är snart slut..

0kommentarer

Har inte hunnit blogga förens nu, varit nere i stan och klippt mig och shoppat lite. Nu ska jag bara slappa resten av dagen och lyssna på lite musik haha :) Det är väll det vanliga man gör framför datan eller?
Det blev ingen träning med Saffi idag men ska försöka gå till ängen imorgon också och träna lite igen :) Det är så perfekt att kunna släppa henne där för det är nästan aldrig någon där och då är det ju perfekt att vara där!
Har ni några frågor eller undrar något så är det bara att skriva en kommentar. Eller förresten, skicka iväg en kommentar ändå!
 
På djur.nu heter jag Antique
På hipponized.com heter jag Antique - men jag är inte så aktiv på hippo då datan hackar 24/7 på det. Söker en delägare där btw :)
 
Ha det gött xoxo Issa & Saffi

Kommentera

Publiceras ej