Är hos moster sussan :)

0kommentarer

Sitter vid  deras dator och snabb bloggar lite! ;)
Tränade med Mandy innan jag gick till moster, gick super och hon var jätte pigg!!.
Jag sprang lite med henne och hoppade ett litet hinder bara så hon får lite motion.
Det var ingen sol eller regn fast det var molnigt. Blev skita varmt efter träningen :O haha <3
Iallafall så är jag,mamma och Mandy  hos moster eftersom vi ska äta här! :)
Mamma och moster  planerade det idag så jao! :)<3
Moster har ju tre hundar  och dem heter Snuttan,Tessi och Wilma.
Ni som inte vet så var typ Wilma min favorit hund och jag hade inte Mandy då. Men sen fick jag ju Mandy! :)<3
Bästa dagen i hela mitt liv! ♥ men nu ska jag vara lite social mot moster osv. Men bloggar la mer senare eller imorgon. Då hade jag tänkt att träna med Mandy kanske bara..
 
ha det gott! :D
 

Kommentera

Publiceras ej