Veterinären nästa ?

0kommentarer

Jag tror att jag har sagt det tidigare men Saffi biter på sina tassar, hon har börjat blöda några gånger och har några skorpor och är helt röd under tassarna. Det är alltså mellan trampdynorna och det är bara på framtassarna.
Jag tror inte det är svamp för det ser helt normalt ut och jag tror inte det är pollen längre, för då skulle hon gjort det på baktassarna också. Så slutar hon inte snart med det så får vi åka till veterinären och kolla upp vad det är.
 
Jag var på Spiggens igår och köpte ett helstryp till henne, det är chock-rosa med reflex och eftersom hon har börjat dra extremt mycket så blir det väldigt mycket träning med henne just på den biten. Däremot så är det jäkligt svårt att träna just nu för ena sekunden är det solsken och skitvarmt och andra öser det ner!
 
Imorgon fyller min mormor 60år så vi ska åka Öresund runt och Saffi får stanna hemma hela dagen så det får bli en längre runda på morgonen och sen en runda på kvällen när vi kommer hem.
 
Imorgon blir det först ca 1hs tågresa så jag tror att jag ska ta med mig min Dressyr med Kyra bok! Ska också ha med mig en "normal" bok men jag tror att Kyraboken är den jag kommer läsa! Jag köpte ju boken på Falsterbo och har inte hunnit läsa den än!
 
Vad vill ni att jag ska skriva om? Det är inte så mycket som händer precis så kanske något annan "sorts" inlägg? Ni får kommentera och skriva vad ni tycker!

Kommentera

Publiceras ej