Träningen igår blev inställd....

0kommentarer

Det började med att jag och Mandy gick ut till min baksida och då kom jag på vad vi skulle träna på och såklart var det våra volter ^ ^ När jag och Mandy var på plats och börja gå så var Mandy skit duktig!. Sedan började vi att jogga (Trava xd) och sedan springa (Galopera xD) När galoppen var bra så tog det stopp!. Bara för det sved till i min fot.
Jag saktade ner Mandy och vi gick och satte oss i gräsmattan och jag kollade vad det var. Jo det var en HUMLA som var i min fott och den var typ mosad. Men jag såg att den levde för den rörde på sig.. Jag blev helt chockad! :O
Jag var ju barfota i mina rosa converse som jag brukar ha i stallet men mina andra converse var leriga efter när vi gick i skogen med Cia och jag orkar inte gör rent dem för jag vill bara ut och träna! xD men som sakt. Jag knöt mina skosnören väldigt hårt så det tog skit mycket tid  att knyta upp dem och sedan hade jag skit ont!!.
Jag hade panik och det sved och det sved! :O. Sedan lyckades jag knyta upp dem och Mandy bryde  sig om grannen hela tiden xD jo hon skällde hela tiden på grannen och då fick jag okså panik, panikdagen igår va? för mig altså. Men jag lyckades ta ut humlan och sedan jag hållde jag Mandy och den andra handen min ena converse sko xD Så gick vi in så kom mamma in eftersom hon var i kiosken och så tog jag is på, och det gick över men nu är det helt vitt runt om och det kliar.. Aja sånt är livet! Har inte ont nu men jag blev ju besviken,panikslagen och allt!.
och Mandy var skit duktigt igår när vi började med volterna!. Tänkte att jag ska  ut igen sen och träna henne, mamma åkte nu iväg och ska handla. Så nu är jag och Mandy själva hemma. Så nu ligger hon i mitt knä :) Sötisen!<3. Aja bloggar mer senare kanske, funderar ifall jag ska ut eller ej :) <3
 

ha det bra! :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej