Tjena :)

0kommentarer

Har inte bloggat så mycket men jag har haft en liten blogg puas. Eftersom det är sommarlov och sådant.
Men ska blogga när jag kan, nu är jag hoss Moster och är med mina kusiner. Linnea och Oskar.
Oskar är lika gammal som mig, och linnea 12 år. Vi sitter i ett rum och är inne på våra datorer. 
Jag och Linnea gick ut med Mandy,Tyra,Snuttan,Wilma och tessi. Jag tog Mandy och Snuttan och Linnea Tyra,Tessi och WIlma. Så vi gick till skolan. Sedan hem så lämnade jag Mandy och sådant!. Förut så  tränade jag,Mandy,Linnea och Tyra lite hoppning på min baksida! :). Tyra har nästan aldrig hoppat förut altså över hinder.  Men det gick sjukt bra ändå :) Och Mandy var duktig också! :) 
 
Aja nu ska vi chilla mera! Visste ni en sak ? På Onsdag så fyller jag 15 år! :D Jipppii :D <3
 

Kommentera

Publiceras ej