Tidsinställt!

0kommentarer

Hur jag och Lina träffade varandra :)
Jag och Lina och aldrig träffat varandra, hon skrev ett meddelande på djur.nu om någon ville starta en blogg med henne och jag svarade (uppenbarligen). Vi snackade lite och gjorde sen denna bloggen och änsålänge har det väll gått bra tycker jag!
 
Jag tänkte inte gå in så mycket mer på den fronten utan tänkte göra en -önske- lista så det blir lite bilder och sånt kul ^^ (tror jag iaf)
Jag vet ju faktiskt inte vad ni tycker är kul för ni är rättså snåla med kommentarer! Skulle ni tycka det var kul med en frågestund? Har ni några frågor, något önskeinlägg osv? Bara kom med förslag så lovar jag att göra så gott jag kan!
 
Svart halsband med silvriga clinchers, tycker det är så snyggt! Ska köpa ett på Hööks om någon dag om det finns kvar (det finns i kollektionen men kanske slutsålt för tillfället i Helsingborg, risken finns). Det på bilden är ett Otto Schumacher för ungefär 600-800kr beroende på storlek! Det på Hööks kostar 99kr för Saffis strl.
 
Ett snyggt läder-halvstryp. Detta från Eckers var väldigt snyggt, ovanligt och det syns nog väldigt mycket! Tycker annars de i läder oftast är tråkiga och helt vanliga, eller så är det med nitar på och Saffi passar inte i nitar. Vet inte vad detta kostar men det är från Eckers.
 
Ett snyggt fleecetäcke som man kan ha när det börjar bli kallt, då hon inte behöver mycket värme före snön kommer så är oftast regntäcket onödigt för hon blir ju inte blöt. Detta var riktigt snyggt! Vet att det finns i grått, brunt, blått och denna färgen från bl.a The Ranch Stables, vet inte vad det är för märke eller så men de ska finnas någonstans haha! Vet inte vart det på bilden är från!
 
Hurtta Lifeguard rosa Y-sele, hittat vart jag ska köpa dem men måste beställa hem den. Men får prova med gul när vi provar ut strl för det fanns inte i rosa i affären så det blir att beställa från Hundshoppen när jag har pengar! Kostade ca 250kr för den gula så den rosa borde kosta desamma.
 
Fin-halsband, behövs egentligen inte men det kan vara kul med något fint! Har typ 5 finhalsband men man kan aldrig ha för många! Det på bilden är från Otto Schumacher och går på 2500kr för ett i Saffi strl, äkta swarovski kristaller!
 
Reflextäcke, köpte ju ett på Ullared men vet inte om jag orkar fixa till det så vi får se. Detta från Hurtta är ofodrat (det jag har letat efter) och verkar vara jättebra, finns i orange, gul och rosa! Jag skulle absolut helst vilja ha det i rosa haha! Är man fjollig eller är man fjollig asså, men det är ju så sött på Saffi haha! Vet inte vad det kostar!
 
Reflexsele, den rosa från Hurtta jag ska beställa är ju iof med reflex men de ska ha billiga på Hööks så jag tror att jag tar en där om den finns i Saffis strl. Annars är denna snygg från Hurtta! Tror den går på 150-250kr i Saffis strl.
 
Sen är det slut på bilden *buhu*. Jag ska göra ett till tidsinställt inlägg till er som kommer om 2h. Med bilder på det jag vill köpa från Hööks, ska dit någongång nästa eller nästa vecka igen med pappa!
 

Kommentera

Publiceras ej