Tårar och Coca-Cola

0kommentarer

Mamma har åkt till morfar så jag är hemma själv tills på Söndag, härlet med ingen som snarkar om nätterna ^-^
Jag fick 3st 1,5L cola, mat som ska räcka iaf tills på lörda, 100kr och lägenheten för mig själv haha!
Jag har precis tittat på Remember Me för typ 500000gången och jag bölar lika mycket i slutet varje gång! Bara jag tänker på slutet så gråter jag, den är så jävla sorligt. Jag hatar Robert Pattinson i Twilight men jag ÄLSKAR honom i Remember Me, Twilight är inte rätt sorts film för honom känns det som! Filmen får också extra plus för tjejen, vet inte vad hon heter, hon var iaf med i Lost och var den gravida kvinnan, hon födde i första säsongen alltså haha! Älska henne asså! Jag älskar hela filmen och kan titta på den om och om igen!
Jag brukar inte gråta till filmer men Remember Me, Spirit - hästen från vildmarken och Black Beauty är tre filmer jag garanterat gråter till! Så jävla bra och så jävla sorgliga!
 
Nu ska jag gråta vidare för ni fick mig att tänka på slutet av Remember Me, men lite musik hjälper nog haha :)

Kommentera

Publiceras ej