Kommer säkert inte kunna blogga

0kommentarer

på hela veckan!.  Eftersom vårat internet börjar  bli segt och det gör det alltid när den ska stängas av en vecka eller så och sedan kommer det igång den 1:a. och jag fyller ju år den 1 Augusti så den kommer igång då. 
Aja men Isabell kommer säkert att kunna blogga i veckan ^^ Men  kanske kan  blogga ifall jag är hos moster eller hos en kompis men inte varje dag!. Men jag tror inte internetet kommer stängas av idag eller imorgon men man vet ju aldrig.. Aja men idag ska jag nog träna med Mandy och jag glömmde att blogga igår men jag tränade med Mandy igår! Vi tränade på bommar och sedan tog jag upp bommen lite så det blir lite högre men inte alls högre och det är ju bra att träna låga hinder. Sedan så sprang vi lite runt. Så hon fick motion samt fick jag motion haha. Så det var träningen igår! Som sakt bloggar när jag kan! :) 
Ha det gött! :D
 

Kommentera

Publiceras ej