K9

0kommentarer

Sån här köpte jag idag! På Falsterbo hittade vi deras tält men de hade bara hästprodukter, hade de haft för hundar så hade jag köpt där ist. Man fick ju 3st för 300kr där, denna kostade 130kr x) Jag har redan tvättat Saffi med den och tycker att man ser liten skillnad på hennes gråa hår som hon har lite överallt haha! Hon har också börjat bli lite brun nu när solen hittat fram så detta schampoo ska göra henne svart igen! Får bara undvika hennes vita parti på bröstet, för det ska inte bli grått!
Det enda hundschampoo jag sett som faktiskt är SVART!! Löddrar lagom mycket och lätt att applicera så man får lite överallt utan att behöva ta flera gånger. För häst fick vi även rådet att spä ut den med vatten, däremot så kunde jag inte göra det nu för jag hittade ingen lämplig skål/hink så jag tog endast sådan så det ska väll bli bra haha! Nu blir det regelbundet bad för Saffi så hon blir snygg och fin!
 
Vill även ha
Aloe Vera Conditioner
Silk Shine
Crisp Mist Texturizer
 
Länk till hemsidan : www.k9competition.com
Säljs ej från hemsidan utan man får köpa av deras återförsäljare. Det finns fler återförsäljare än vad som står på sidan.
Vet att mitt schampo och Aloe Vera Conditioner kostar 130kr där jag köper dem och att Crisp Mist Texturizer kostar 140kr.
 
Såhär står det om Blackness shampoo på K9's hemsida.
Blackness Shampoo neutraliserar missfärgningar och förstärker pälsens naturliga djupa färg.Den balanserade formulan av 100 % Aloe Vera, D-Panthenol och veteprotein ger optimal fuktbalans, frisk och välvårdad päls. Har en lugnande och vårdande effekt på känslig hud. Är ekonomisk att använda och ger lättskötta pälsar, med långvarigt perfekt resultat. Till tävling och vardag!

• Färgtonande
• Drygt
• Glansgivande

Gör så här: Användes som det är eller spädes upp till 1-10. Skölj med varmare vatten på fetare pälsar och svalare på torra. För bästa resultat schamponera 2 ggr. Avsluta alltid med K9 ALOE VERA COMPETITION CONDITIONER för optimalt resultat.

Innehåll: Aqua, mg laurylsulfat, cocobetain, certifierad aloe vera, cocoamphodin, D-pantenol, veteprotein, doftämnen, konserveringsmedel, färgpigment.

Kommentera

Publiceras ej