Hoppträning och Skojj - 2 Juli 2012

0kommentarer

Idag så gick vi ut en promenad, först gick vi ut där mamma brukar gå med Mandy. Så vi gick där och sedan gick vi in till vårat område och ner till fottboll's planen, där så sprang vi nästan hela planen och sen upp igen och sen gick vi hem igen. Sen in i baksidan och där så borstade jag henne och sedan så hoppade hon lite med kopplet. Altså jag håller henne i kopplet osv. Så hon hoppade men sen tyckte jag att hon ska hoppa löst så jag släppte henne.
Hoppade samma som igår, jag filmade och tog kort lite och så. Sedan efter jag hopptränade henne så fick hon busa lite så jag kastade hennes leksak så hon fick springa och hämta!.
Sen var det skit varmt så gick vi in.. Jag tänkte göra en film om dagen idag. så jag säger till när videon är klar ;)
Ska bara redigera osv! :)<3
 

Kommentera

Publiceras ej