Hööks /blivande\ inköpslista :)

0kommentarer

Sorry för att inlägget inte kom igår men jag datan hackade när jag gjorde det så jag fick stänga av och orkade inte starta upp den igen :) Men här kommer inlägget!
 
 Halvstryp från deras nya kollektion :) Tyckte att detta var snyggt och kostar bara typ 50kr så det blir ett sådant här :)
 
Mitt älskade halsband med clinchers! Jättesnyggt och har redan tittat på det men var för "snål" då men nu ska jag minsjäl köpa det! Kostar 99kr :)
 
En reflexsele, denna kostar 50kr, vet inte Saffis strl så får se på ett ungefär om den passar.
 
Hittade detta täcket! På extrapris har jag för mig :) Finns upptill strl 65 men jag har tänkt på om man inte kan köpa ett i strl 65 och sedan bara inte spänna det så mycket på bogen så borde det ju passa på ryggen haha! Kostar ca 100-150kr
 
Sen ska jag ha ett termotäcke, ett regntäcke om jag hittar ett och såklart fleecetäcket ovan om det finns i strl 65, ska också kolla om man kan sätta det så som jag tänkt mig :)
 
 
Hööks nuvarande erbjudande är att allt man handlar för är fraktfritt! Så vill du handla så passa på nu! Tror erbjudandet är i typ en månad eller något :) De har faktiskt bra och snygga saker!

Kommentera

Publiceras ej