Hemma bäst :)

0kommentarer

Jag sov hemma och har varit ute en runda med Saffi vid 12 tiden, pappa skulle bara köra och köpa en film och sen hämtar han mig och Saffi så vi åker närsomhelst.
Jag ska lägga ut en annons på blocket om alla halsband/selar och sådant jag inte använder eller behöver för jag har bestämt mig för att röntga Saffis armbågar och kanske höfter också om jag får ihop pengar till det. Så det är spara och sälja nu som gäller!
Söker ni något i strl 45-55 i hundhalsband så mejla [email protected] eller kommentera! Har allt från vanliga, halvstryp och kedja!
 
Enlig prislistan (ungefär prislista) på vår veterinärs prislista så kostar både höft och armbågsröntgen plus lugnande ungefär 1500kr, så jag behöver 1500kr om inte lite mer förens jag ska boka en tid hos dem!
 
Säljer även kläder, prydnadssaker och lite allt möjligt haha! Allt jag inte behöver ska jag sälja så behöver du något så mejla eller kommentera!

Kommentera

Publiceras ej