Hemkomst och kalas :P

0kommentarer

Då har man hunnit komma hem från stugan, hunnit göra vid sig, varit ute med Saffi och ändå är det en halvtimme tills pappa hämtar mig. Två i släkten fyller år och ska ha kalas samtidigt så det blir kalas hela kvällen sen ska jag försöka övertala pappa till att låta mig sova hemma ensam hos mamma. Det kommer nog att gå bra för han är så lätt att övertala haha :) Mamma är i Norge tills på Måndag, tror jag haha :P Är jag hos mamma så kan jag blogga som innan jag var i stugan men hos pappa bloggar jag nog inte så det beror helt på vart jag ska vara. Men är jag hemma hos pappa så kommer jag vara där tills på måndag och sedan åka hem så då blir ni utan blogginlägg imorgon :)
Det känns både sorgligt och härligt att vara hemma igen, jag hörde att de som hyr ut stugan ska bara hyra ut den nästa år också och nästa år firar farmor och farfar silver (?) bröllop så då ska vi göra något "speciellt" så det blir inte den stugan någonsin mer :'( Älskade min lilla sugpropp till kalv, jag hade utan problem kunnat ta med henne hem, hon var så underbar!
Sen älskade jag Ferdinand av tjuarna, tänk att folk faktiskt kan tycka att de är läskiga :O Sålänge de är instängda så är de ju hur gosiga som helst! Vi var nästan vid tjurarna mer än kalvarna haha ! Så typiskt jag och min syster haha! Ferdinand var helt svart med höga strumpor på alla fyra! Han var så söt och liknande Nalle Puh när han hade öronen framåt haha! Så underbar!
 
Dåååliga bilder från stugan på både Saffi, kalvarna och tjuarna kommer när datan slutat fucka sig. Mobilen går bara in på laddning när jag sätter i USB kablen så jag får inte in bilder eller så men jag ska nog försöka fixa det som jag gjort tidigare xO
 
Jag håller på att ladda ner Google Chrome för en sida som heter www.Hipponized.com hackar som f*n på min data och enligt supporern så gör min inloggning inte det på deras datorer så jag skulle testa på google chrome om det var min webbläsare. Det roligaste är att på ALLA datorer jag testat så har det varit likadant, farmors laptop, fasters laptop, mammas Mac, min egna, pappas jobbdator, pappas laptop, min 100-åriga gamla laptop och ja alla datorer jag hittar i rättaresagt och ALLA är lika sega fast vissa bara är några månader gamla och vissa är somsagt 100år gamla haha xD Jag har testat med olika internet så det är inget fel på internet, jag har testat på olika ställen, jag har testat med olika webbläsare såsom windows, firefox, google chrome och safari (mac) men jag får väll testa med Chrome igen *pust*.
 
Användarnamn på olika sidor
Djur.nu - Antique
Hipponized.com - Antique
Bukefalos.com - Hagstadius
Hotmail.com - [email protected]
Youtube - Issa Hagstadius (tror jag)
Spotify - IssaHagstadius & HagstadiusIssa
 
Det var nog ungefär de sidor jag är inne på :)
 

Kommentera

Publiceras ej