Hejsan Hoppsan :P

0kommentarer

Jag har faktiskt inte gjort så mycket på sista tiden tycker jag haha :) Jag köpte Ceasar Milans bok igår så ska läsa den, sen har jag fortfarande inte läst Dressyr med Kyra så den ska jag också läsa :)
Igårkväll så klickade jag runder och la in allt jag skulle vilja ha från Hööks och fast jag inte tog ett täcke (ca 150kr) så blev det över 700kr xD Så jag kanske borde se vad jag faktiskt behöver, men jag har ju råd med 700kr men vi behöver egentligen bara ett termotäcke men jag vill ha grimludd också till henne som man kan sätta på halsbanden som inte har någon fodring eller tunn fodring, hon kommer nog bli jättesöt i det också haha! Det är ju mycket mysigare och fluffigare att ha fårskinns/fårskinns imitations på typ selen, halsbanden och allt möjligt! Ser så sött och gulligt ut haha! Fast de kostar runt 40-50kr på Hööks så det blir iallafall en om jag hittar de!
De har också fått in ett SUPERSNYGGT hundtäcke! Jag ska lätt köpa ett sådant och såg att det fanns i strl 70 så jag ska lätt fett ha ett sådant! Blev förälskad direkt när jag såg det!! Kommer inte ihåg vad det kostade men gissar på 150-200kr och det har ca 100g fyllning (det vanligaste i termotäcken) och ska vara vattenavvisande och kanske vattentätt, haha har tittat på alla täckena så blandar ihop alla!! Har ingen bild på det men det finns på Hööks.se under hund och sedan under täcken. Det är brunt (det enda bruna tror jag) ligger rättså långt ner bland bilderna och det är typ en golden som har det på sig, eller tollare kanske x) Det har fuskpäls uppe på kragen och är det enda täcket som har det :)
 
Vilket är era favorittäcken och har ni något "dröm" täcke typ till era hundar? Länka gärna till era bloggar så vi kan läsa dem!

Kommentera

Publiceras ej