Hej

0kommentarer

Vaknade vid 1 :O Varit ute med Saffi och hunnit kolla lite på internet nu iallafall, mamma kommer hem vid 3 och vi ska se Ice Age 4 (?) på bio idag!
Jag har faktiskt tränat lite med Saffi, iallafall med koppel och även inomhus, däremot så fattar hon verkligen ingenting i vissa fall och kan i vissa fall redan saken fast jag inte lärt henne den ? Knäppa hund haha!
 
Jag tänkte göra en utvärdering av K9 shampoot men orkar inte skriva så mycket!
Men iallafall, jag gillar shampoot och hon har verkligen blivit glansig av det! Tänkte ta en bild på henne idag i solen men hade inte med mobilen haha! Jag har inte märkt direkt att hon blivit mörkare men hon har definitivt blivit svartare, hon var mörkbrun innan och nu är hon svart "igen" haha! Hon har blivit väldigt mjuk och len i pälsen och hon luktar gott flera dagar efter man tvättat henne. Däremot så är det litet minus med att den luktar inte "hundshampoo" utan mer människoshampoo, det luktar iof bättre men det är ju större risk att hunden vill rulla sig för de vill få bort lukten av shampoot för de vill lukta "hund" igen. Så det är nog några hundar som inte gillar det bara för doften. Men Saffi bryr sig inte så jag kommer fortsätta använda det!
4 svansar av 5 haha!!
 

Kommentera

Publiceras ej