Hej :)

0kommentarer

För ca 1år sedan hatade jag Justin Bieber. Sen hände det något haha! Pappa köpte hans film för att retas med oss och både jag och min syster tittade på den och älskar honom sedan dess haha! Hans nya skiva har t.o.m 4st BRA låtar haha! Boyfirend, As long as you love me, all around the world och believe :) De andra är sådär haha!
 
Jag har fixat över lite bilder från mobilen till datorn på Saffi så ni kan se längre ner i inlägget :)
Jag har inte tränat speciellt med Saffi på sistone men igår så tog jag godisar och satte en godis i ena handen och ingen i andra också så fick hon välja hand. Hon valde först rätt, sen fel 2-3ggr och sen fattade hon att hon skulle ta den andra handen för hon fick ingen godis om hon inte valde rätt. Sen när hon förstod vart godisen var så bytte jag hand så det blev vartannan i slutet och hon fattade jättefort! Duktiga lilla pudlen haha!!
 
Vi var ju hos mina kusiner i deras stuga för någon dag sen och då passade jag på att ta tre bilder på Saffi när vi var på en liten runda i skogen :) Hon absolut älskar att gå ut och gå speciellt i skogen men hon lyder bäst om man går ensam med henne och hon håller jättebra koll på en vilket hon inte gör om man går med någon annan. Så vi båda föredrar att gå själva men det är "förbjudet" för vissa personer då de alltid ska följa med haha, men vi lyckades smita iväg :P
Bilderna är tagna med mobilkameran så de är inte jättebra och jag har valt att ha de lite suddigare då det blev sämre när man försökte fixa med skarpan xD
Visst är hon söt när hon väntar in en! Hon tyckte jag var superjobbig som skulle ta bilder "hela tiden" så hon skulle stå still haha, precis efter detta fotot så gick hon iväg haha!! Söta Bebbsan :)
 
Några meter längre fram än förra bilden haha, det ser man på ljuset! Hon såg en fågel inne bland träden och stod där i typ 30sek och bara kollade haha! Skitsöt!
 
Denna bilden tyckte jag blev jättefin! Hon tittar nog på en fågel inne bland träden eller kanske en råtta? Haha, vem vet men hon blev jättesöt och ser jätteliten ut hahaha!
 
Sist men inte minst, en bild på henne när vi brukar gå. Damhagskolan som man ser längst upp i vänstra hörnet. Typ 10m till vänster är en mindre hundrastgård, ska fota henne i den någon dag också, och sen finns det typ en grusstig där man kan gå runt om hela gräsplätten, bara en 10mins runda men när hon stannar och luktar på varenda litet gässtrå så jag blir galen så tar den ungefär en halvtimme haha!
 
På de tre första bilderna har hon på sig sin Limex bröstsele med röd fodring :) På den sista bilden har hon läderkopplet och sitt syntetläder halsband med strass från Hööks. Betalade 12 spänn för det för det var 75% rea när jag köpte det haha! Supernice! Det glittrar jättemycket när solen kommer på strass:et :)

Kommentera

Publiceras ej