Hallå!

0kommentarer

Sitter i mitt rum och Mandy ligger på min säng.
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har bara varit inne och chillat.
Vi bor lixsom i radhus typ och dem som vi typ är nära vid altså grannarna dem håller på att fixa ett liten mini hus på sin gräsmatta. Så lixsom våra gräsmattor är bredvid varandra men tur att det är staket i mitten! Så Mandy kan inte springa dit!. Iallafall så vill jag inte träna när granarna håller på. Dem kanske bara glor eller kolla på mig och aa det stör mig! För jag ska lixsom vara konsetrerad eller vad det heter när jag tränar med Mandy..
Sen kanske Mandy ser dem och skäller osv. Så jag väntar tills dem går in tack!. Annars förstörs träningen..
 
Aja så nu chillar vi lite hehe ^^ och som sakt kanske vi ska ut senare och träna. I dont know!.
Eller kanske gå ut med henne på framsidan och gör tricks eller aa nått. Men som sakt jag vet inte ännu.
 
Ha det gött!

Kommentera

Publiceras ej