Gått ut en liten sväng med Mandy :)

0kommentarer

Nu har jag och Mandy gått en liten runda. Mamma är och handlar. Så jag och Mandy gick en sväng där vi brukar gå ! Fast hon ville inte göra någotting. Hon ståg där och  kollade runt  efter mamma.  Hon var ju pigg och så och ville gå men hon ville inte göra någotting. Sedan gick vi en bit bort och så såg hon en gammal tant som gick där. Och då trodde hon att det var mamma xD. Och sedan när vi gick förbi  så såg hon att det inte var mamma <3. Aja nu sitter jag i soffan i vardagrummet och Mandy ligger bredvid mig! Idag senare tänkte jag nog att jag ska träna med henne! :) När det blir lite svalare.  Fast det var inte så varmt ute men jag vill träna lite senare! ;)  Men annars så hoppas jag kan blogga efter träningen! :) 
 
Men om du ser detta Isabell så kan du skriva ett inlägg om dig och Saffi och lägga in bilder? :)  För jag och Mandy har en sådan bild på bloggen som man klickar på den kommer mitt inlägg upp om info, om mig och Mandy! :)  
 

Kommentera

Publiceras ej