Finally internet!

0kommentarer

Jag har äntligen kunnat komma in på internet! Sitter vid pappas jobbedator :) Det är härligt här ute i skogen, Jemma, min systers hund bet en katt idag så den försöker vi rädda så gott det går.
Saffi går lös hela tiden och jag tror inte att hon skulle bita någon katt eller ens jaga dem men jag vet inte. Efter middagen så ska vi gå lång runda med hundarna. Jemma haltar lite men vi får se om de följer med annars får Jemma stanna hemma :)
Saffi jagar flugor för fullt och flyttar hela tiden på mattan så farmor får gå och lägga den rätt igen haha :)
Igår var vi på ullared och de fanns faktiskt inte så mycket som jag tänkt, ändå så blev det för ca 850kr alltihop, jag köpte bara lite till mig själv bl.a One Directions CD, hårspray och hårmousse och lite sådant. Sen till Saffi blev det vääääldigt mycket godis då ett paket med sådant typ naturgodis som kostar typ 60kr i affär och det kostade 20kr på Ullared så det blev jättemycket. Det blev fyra halsband, ett reflex, ett vanligt halvstryp med härlig fodring och två vanliga typ från Dogman i typ med tjock och mjuk fodring. Ena är rött och andra är mörklila. Ett reflextäcke köpte jag fast det är lite för stort i halsen men det ska jag fixa, en reflexväst, sårspray och flugmedel. Säkert något jag glömt.
Min mormor fyller år nästa tisda (nästa vecka) och jag skulle ju köpa ett halsband och koppel till henne men jag hittade inga fina utan det var bara helt vanliga enfärgade men det blev 6st små bollar för hon älskar ju bollar men kan inte bära tennisbollar om de inte är isönder för de är för stora så små bollar i rosa, lila och bruna! Så det ska nog bli bra!!
 
Bilder kommer senare, har inte hunnit ta några foton men jag ska ta senare, har lånat pappas USB så jag kan ta in foton på hans data och sedan lägga ut här! Däremot så kanske internet är segt och det funkar bara på vissa exakta ställen men jag ska försöka lägga ut så många bilder som möjligt till er så ni kan se!
 
Ha det så bra!!!!

Kommentera

Publiceras ej