Duktig Mandy ^^

0kommentarer

Hejsan, Nu är vi hos Cia igen :) Fast vi ska åka hem idag. Då kanske det blir en träning. Inte igår men i förregår så innan när vi skulle gå till moster, så hopptränade jag Mandy lite. Gick hur bra som helst! Hon hoppade sjukt högt för henne. Hon har aldrig hoppat så högt innan! :O Är helt förvånad  och glaad! :D
Först klarade hon inte hon typ rev hela tiden men sedan så hoppade hon! Shiit jag bah '' Mandy du klarade det du klarade det! Duktig vovve duktig duktig!!'' Och sedan fick hon beröm :) <3
Sen kanske vi träna på det höjden! :) Men nu först tränar vi med koppel och sedan när jag har tränat henne mycket med kopplet just den höjden ifall jag tycker hon är redo så släpper jag henne och hon hoppar det löst kanske. Men bara ifall jag tycker att hon är redo. Men som sakt nu tränar jag med kopplet. Sen tänkte jag att jag ska släppa kopplet altså att den följa med henne? :) Men det blir lite senare. Sedan efter hon hadde hoppat så gick vi till moster! Men nu måste jag gå! Ha det bra bloggar kanske mer senare <3
 

Kommentera

Publiceras ej