Bästämmt mig!

0kommentarer

Neeej! Nu vill jag inte sitta längre. Jag har har bästämmt mig att  jag ska ut med henne och träna, Jag har tagit kort på halsbandet och kopplet som hon ska ha idag på träningen bilder kommer nedan vid inlägget :)
Så nu hade jag tänkt att jag ska hoppa med henne!. Vet exakt vart okså, så slipper grannarna se på mig ;)
Bilder kommer sedan när jag har tränat henne ifall jag orkar blogga senare då :)<3.
 
Här kommer bilder på Halsbandet och Kopplet :)
Halsbandet, gjord av kanske läder? 3 ben på som ni ser på bilden så är det ett ben på men dem andra syns inte på bilden  men aa :) kan visa mer bilder på det någon annandag :)
 
och detta är kopplet då ja, Det kanske ser lite trassligt ut men det är det ej.
 
 
 
Hanna ringde mig nu och vi ska ut med Mandy och Bamse. Bamse är Hanna's katt som hon ska okså börja träna med, altså utställning och så :).
 
Bloggar la mer senare<3
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej