är inne nu!

0kommentarer

Är inne nu och träningen gick huuuur braaa som helst.
Började med att jag träffade Hanna ute. Eftersom vi är grannar. Hon hade ju Bamse så vi gick till min baksida.
Men granarna var där med en maskin och då blev Bamse rädd men Mandy brydde sig inte så mycket. Eftersom hon är vann vid ljudet eller jag vet inte men hon blev inte rädd. Jo lite när vi hoppade lite  bara för hindret var bredvid staketet  då hoppade Mandy till men det gick okej. iallafall så sa Hanna att bamse blev rädd ju och då var det bäst att gå iväg. Så vi satt i hannas framsida och dem har två stolar så vi satt på dem och pratade osv. Sen så gick vi till hannas baksida och vi tränade Mandy och Bamse att inte bli så rädd för en vatten pistol och det gick bra! :) 
Sen så satt vi på stolarna igen på framsidan och så fotade Hanna mig och mandy med hennes iphone, hon har lagt ut den på fb då och nu är den borta snarrt :) så jag har sparat den nu så ni får se den på detta  inlägget :)
Sen så åkte granarna iväg så vi gick till baksidan igen och maskinen var borta!. Men sen så gick vi igen till hannas framsida och sen skulle hon in. Så vi sa hejdå. Senare gick jag och Mandy till baksida. 
Så tog jag av bara kopplet så halsbandet satt kvar. Så tog jag hennes leksak så hon ser att jag har den. Då blev hon så himla busig och sprang som en vind mot mig. Då tänkte jag att jag ska hoppa lite med henne, altså att hon hoppar löst. Gick suuuper! verkligen. Hon var skita pigg och busig och hon hoppade alla hinderna!. 
 
Jag hadde tre hinder altså att dem var efter varandra.. Jag har tagit kort på hinderna så dem kommer på inlägget nedan. 
 
I allafall sen så tog jag på kopplet och började träna med ''volterna'' igen. Gick huuur bra som helst. Hon galoperade jätte mycket. Och sedan gick vi in och tog lite vatten och sen ut igen och tränade med ''volterna'' igen! 
 
och det gick huuur bra som helst på denna träningen altså! <33 
 
Älskar dig så mycket Mandy<3333333333333
 
Hinderna : så hopptränade vi idag :) <3
 
Denna bild tog Hanna på mig och Mandy idag<3
 
 
bloggar mer imorgon<3
 

Kommentera

Publiceras ej