Tidsinställt - Inget Ämne

0kommentarer

Igår så lyckades jag förhoppningsvis att bada Saffi hos mormor, annars ska jag göra det idag haha. Låter fel men jag skriver ju detta (för er) iförrigår och för mig idag (skriver detta 14 Aug). Så det låter skitfel men det blir rätt haha.
Jag har förhoppningsvis också kollat på Dogman hundtäcket och jag vet ju inte om jag ska köpa det men förhoppningsvis så gillade jag det så jag har en plan för hur jag ska spendera nästa månadspeng (haha).
 
Ni kommer ihåg väll att jag köpte ett sådant här halsband till Saffi? Clinchers från Hööks. Det var tyvärr för stort så jag ska göra ett nytt hål. Tog strl 55 för det brukar passa på innersta hålet men de mäter olika på de olika affärerna ju så Hööks mäter till det mellersta hålet, vanligtvis så mäter man hela halsbandets längd. Så jag ska göra ett nytt hål och sen kör vi igen på detta :) Supersnygg och kostar 129kr för Saffis strl.
 
Kan inte ni läsare kommentera vad ni har för djur, vad de heter och lite om dem? Skulle vara jättekul att läsa om era djur. Länka gärna till era bloggar också!
 
ALLA kommentarer UPPSKATTAS mer eller mindre :) Ni förstår nog vad jag menar haha :P

Kommentera

Publiceras ej