Inkallningsträning

0kommentarer

Idag gick jag själv till stora inhägnaden med Saffi, jag tränade lite inkallningar för de är verkligen en av hennes dåliga sidor men hon börjar lyda på dem mer och mer så vi gör framsteg! Jag kastade bollen och sen skulle hon komma tillbaka med den så "bytade" vi så jag fick bollen och hon fick en godis. Alltså hon fick belöning för varje gång hon kom tillbaka. Vissa gånger "glömde" hon bollen på halva vägen och då fick hon ju ändå godis men sen fick hon gå tillbaka och hämta den och ge den till mig för annars kastade jag inte
Hon blev skittrött och jag fick nästan dra henne hela vägen tillbaka. Jag stannade vid en gräsplätt där det typ är öde och stretchade henne och det tog typ 10min och inte en enda person gick förbi så det var ju chill.
Påvägen hem så såg jag en kille i min klass så jag gick en omväg för jag ville inte träffa honom (schysst haha) men jag slapp träffa honom och det blev en lite längre runda för Saffi så något positivt var det ju!
 
Imorgon kanske jag inte hinner blogga för min typ nästkusin Lasse ska ha 20års fest som börjar halv 6 så vi är nog där hela kvällen antagligen. Vet inte vad jag ska ha på mig men det blir antagligen en kjol från Gina Tricot som är SKITSNYGG, kort och den går typ till midjan (där man är smalast på magen) och det ser skitsnyggt ut, men jag vet inte vilken tröja jag ska ha till den. Har en magtröja som är långarmad och en kortarmad fast den kortarmade använde jag på Chrilles fest så det kanske inte är så snyggt att ha samma outfit på två fester? Haha, jag vet inte. Evigt dilemma med de här jävla kläderna. Kan också ta ett par randiga strumpbyxor under kjolen och klippa sönder en tröja man annars inte använder så den blir magtröja? Men jag ska ha syrrans balskor som är 10cm klackar i beiga och stilettklack så jag kommer ha skoskav och skitont i fötterna imorgon så mamma ska gå långrunda med Saffi imorgon för jag kommer ju inte kunna precis haha.
Men älskar man högklackat så gör man :)
 
Tycker ni att jag ska börja med Dagens t.ex låt?
Isf kör jag på.
Dagens låt är Jar Of Hearts med Christina Perri. Skitbra låt och annorlunda musikvideo! Kan inte länka då jag lyssnar som vanligt på mobilen och skriver såklart på datorn :P
 
Glöm inte de stackars djuren som WSPA hjälper! Stöd WSPA på wspa.se, en summa en gång i månaden eller engångssumma! Allt hjälper!! Tänk om det var din lilla älskling som behövde hjälp!!
 

Kommentera

Publiceras ej